Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; iTee cedeyh kerr ?
Wednesday, 14 March 2012 | 10:13 | 0 comments


assaLamuaLaikum wahai warga bLogger..
ape khabar?
anda sehat x?
yer Lah skrg niy kan musim demam..!

mLm yg sunyi niy..iTee x derk mOod.
^____^

ader stOry nk share siket...
mLm tdi iTee ader Lah bukak accOunt fb sOmeOne niyh...
iTee bace Lah mesej dye..
eish3..

nk kater cedyh.. x derk lah cedyh pOwn..
iTee rase,,iTee niyh mcm bOdO jerr..
lepas iTee bace mesej2 dye..
iTee rase npe Lah iTee Leyh knL dye..
npe LAh iTee Leyh rapat giLerr ngn dye..
dan npe Lah iTee rase iTee nk jdi adeq dye..
kaLaw dipiker2 kn baLek..
iTee niyh mmg bOdO sbb percaye kn dye sngt..~

dpn iTee baek..tu Lah..nie Lah..~
bLakang ?? hurmmm... hampehh..!
I HATE U

tenGok Lah nnti..! kaLAw iTee jmpe dye..!
iTee x nk berckp ngn dye..
dye piker dye saper ?

iTee bkn mcm pOmpuan2 simpanan dye uRh ..
btOL jugak adeq angkat dye kte..
jgn bnyk awex & adeq angkat nnti..
dyeOwg menghaRp..

mamat  tu Lah bOdOh xnk dgr ckp adeq angkat dye..
adeq angkat dye pOn sengaL..
dh taw diri dye ader pakwe ,,pegi agi bersayang-sayang ngn abg angkat x gune dye tuhh..
duwe2 bengOng..
amekkk kaw

fed-up aq ngn manusia niyh..
skg niy aq nk study.. xnk piker psaL mangkOk ayOn nieyh..
i can be tough,,
i can be stROng ..!





Old things | New things